یک کیلو گوشت مرغ، چند؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ موادمعدنی دنیاست خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش قیمت دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ «طرح ساماندهی کارکنان» قبل پایان کار مجلس یازدهم تمام شود رهن و اجاره در منطقه الهیه مشهد چقدر است؟ + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: پیشنهادی برای افزایش حق مسکن کارگران نداریم کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی شارژ می‌شود آخرین تغییرات درباره زمان واریز یارانه معیشتی (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نگاهی به ​عجیب‌ترین خرید و فروش‌های اینترنتی مشهدی‌ها

  • کد خبر: ۱۷۳۳۴۰
  • ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
نگاهی به ​عجیب‌ترین خرید و فروش‌های اینترنتی مشهدی‌ها
نگاهی به پلتفرم‌های خرید و فروش آنلاین در مشهد و مشاهده آگهی‌های عجیبی مانند شهاب‌سنگ مریخ و ماه و... شوکه تان می کند.

به گزارش شهرآرانیوز، گشتی در بازار‌های اینترنتی، جمله معروف «از شیر مرغ تا جان آدمیزاد» را یادآوری مان می‌کند. خرید و فروش کالا در سایت‌های اینترنتی حسابی باب شده است و شهروندان، قبل از خرید محصول مورد نظرشان به این سایت‌ها سر می‌زنند، اما آگهی‌های فروش میلیاردی شهاب سنگ در برخی سایت‌ها در نوع خودش بی‌بدیل و تعجب‌آور است. البته آگهی‌های عجیب فقط به فروش شهاب سنگ و سنگ‌های عجیب و ناشناخته ختم نمی‌شود. در گزارش امروز، گشتی در سایت‌های خرید و فروش و کانال‌های خرید و فروش مشهدی در فضای مجازی انداختیم تا مورد‌های عجیب آن را پیدا کنیم.

شهاب سنگ کارکرده ۴۱ میلیارد!

با جست و جوی کلمه شهاب سنگ در سایت‌های خرید و فروش شوکه می‌شوید. شاید باورتان نشود، اما آگهی با عنوان شهاب سنگ کارکرده به قیمت ۴۱ میلیاردتومان از آن خرید و فروش‌های عجیب بود. مثلا در یک آگهی آمده: شهاب سنگ فروشی کربنی با ذرات نورانی به صورت کارکرده به فروش می‌رسد. سنگی که معلوم نیست از کجا آمده و چرا باید فردی برای خرید آن ۴۱ میلیاردتومان پول بپردازد. جست و جوی کلمه «شهاب سنگ» نشان می‌دهد این قطعه در مبالغ مختلفی از ۲ میلیون تا ۱۵ میلیارد و بالاتر به فروش می‌رسد.

ماشین قدیمی فقط ۱۶۰ میلیون!

«ماشین قدیمی که فقط با یک استارت روشن می‌شود!» این عنوان هم از آگهی‌های عجیب و غریب سایت‌های خرید و فروش مشهد است. به عنوان مثال در یک آگهی، پژو ۵۰۴ که مدل آن به قبل از سال ۱۳۶۶ بر می‌گردد به قیمت ۱۶۰ میلیون فروخته می‌شود. در توضیحات آن هم آمده: ماشین فوق بدون نیاز به تعمیر و سالم است. بدون ایراد مشتری واقعی تماس بگیرد.

شپش گیر اعلا!

انواع وسایل و دارو‌های دفع شپش هم از آگهی‌های عجیب و غریب این روز‌ها در سایت‌های خرید و فروش مشهدی است. مثلا در یک آگهی که در نگاه اول عجیب است دستگاه شپش گیر برقی به قیمت ۳۸۰ هزارتومان به فروش می‌رسد.

۴ کیلو بازالت شرگوتیت مریخی ۵۰ میلیارد ناقابل!

حتی خودمان هم در قدم اول نمی‌دانستیم بازالت شرگوتیت مریخی چه چیزی است. در یک آگهی عجیب و در جملاتی نامفهوم آمده: «بازالت شرگوتیت مریخی (۴کیلو) وجود ماسکلینت در بافت که کاملا مشهود است، جذب نیم درصدی، وجود سیلیکات‌های نامنظم در بافت، پرشدن ترک‌ها توسط فلدسپات، برشته شدن سطح شهاب سنگ به علت عبور از جو، در آکندرایت‌ها فقط حالت برشته شدن سطح مشهود است، اما در کندریت‌ها سطح سوخته، سیاه رنگ است.» نکته عجیب آن که قیمت همین محصول عجیب و غریب و ناشناخته ۵۰ میلیارد است و حتی عکس درستی از آن موجود نیست!

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->